torsdag 11 mars 2010

Helg pyssel

Det är mycket scouting nu för mig, men det är mycket inspirerande och kul.
I helgen som kommer så ska jag på lördag träffa kommunikationsutskottet och vi ska prata igenom en mängd olika saker som vi är i vårt uppdrag i utskottet.
Detta möte är det första för mig då jag som ordförande träffar nästan alla i utskottet och vi kan sätta oss ner och prata igenom en mängd olika punkter. Känns spännande och kul.

På söndag ska jag träffa Alexandra och prata om äventyret 2010 lägret som vi i stockholm kommer att ha på Frustuna by. På det lägret är jag HR ( human rescourses ) läger chef, dvs, jag ska vara ett stöd för ledarna på lägret och fungera som ett bollplank mellan deltagare och ledare om det skulle bli nödvändigt.
Ska också bli intressant att få lite mer "kött på benen" om lägret och upplägget.
Sedan ska jag också i väg på ett förläger i maj och förhoppningsvis träffa alla ledarna som ska vara med på "frus" under lägret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna