måndag 15 mars 2010

scouthelg igen :-)

I lördags träffade jag SSF:s kommunikationsutskott där jag är ordförande. vi hade ett trevligt möte där vi gick igenom utskottets konkretiserade verksamhetsplan för dom kommande två åren.
Vi kom fram till många intressanta saker och hade många trevliga diskussioner. Det var en trevlig dag och speciellt trevligt var det att träffa nästan alla i utskottet.

I söndags träffade jag Alexandra och Elle för att diskutera sommarens SSR läger - Äventyret 2010

Vi diskuterade lägret och upplägget och en hel del därtill bla. logistiska funderingar om hur vi tex. löser matfrågan och handling plus en hel del saker därtill.
Elle har även tagit på sig att vara lägerchef med själva programmet och saker därtill som huvudansvar och jag som HR lägerchef så känner jag att lägrets två kanske viktigaste poster är tillsatta.
Nu ska vi jobba vidare på en massa olika saker men detta känns mycket kul och inspirerande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna