onsdag 20 april 2011

Kjesäter på fallrepet??

Jag ska direkt erkänna att jag har inte varit på Kjesäter någongång hittills, vilket jag iofs. tycker är synd.
Nu är tydligen Kjesäter på fallrepet och har mycket dålig ekonomi, vilket också är synd.

Svenska Scoutförbundet har bestämt att kalla till extrastämma för att få ett underlag från distrikten till vilket beslut som ska tas framöver och även för att kunna redogöra för vad som har hänt och hur det har hänt.

Ska själv sätt mig en stund under påskhelgen som "står för dörren" och sätta mig in i ämnet för att sedan kunna redogöra för det till kommande kårforum.

Klickar ni på rubriken så hittar ni material om ämnet.

Glad påsk på er !

1 kommentar:

  1. "Kjesäter på fallrepet och har mycket dålig ekonomi" är budskapet i den ofullständiga bild som sprids...

    Sajten www.kjesaeterfakta.se/ analyserar och innehåller fakta.

    SvaraRadera

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna