fredag 9 oktober 2009

Kommunikationsutskottets ordförande

Jag har sedan ett tag tillbaka, sedan scoutforum, varit invald till posten som kommunikations utskottets ordförande.
Det är ett nytt uppdrag för mig och det känns spännande, just nu försöker jag sätta mig in i det nya uppdraget och det är en del att göra.
Jag har även varit och hälsat på hos förbundet för att få ännu mer information om vad uppdraget innebär och vad som ska göras framöver.
Nästa sak som ska göras är att formulera vårt uppdrag i utskottet framöver.
Framöver kommer jag att åka till Förbundsstämman som ordförande i utskottet och får då en möjlighet att, förhoppningsvis, träffa en hel del personer i förbundsledningen och en chans till att lyssna och lära.!

Detta uppdrag innebär ingen förändring i mitt uppdrag som kårordförande i kåren utan ett uppdrag till. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna