torsdag 15 oktober 2009

Mot både FST och SSR:s årsmöte..

Mycket scouting blir det i slutet på november
20-22 november åker jag till Förbundsstämman i Göteborg - som ordf. i kommunikationsutskottet
27-29 november åker jag som deltagare i SSF: s delegation till SSR:s årsmöte ( SSR= Svenska Scoutrådet)

Förbundsstämma har jag varit på en gång tidigare, i stockholm, och det var intressant och lärorikt, denna gång känns också spännande och intressant även om jag åker med ett annat mandat och uppdrag denna gång.

SSR:s årsmöte har jag inte varit på - men det sägs att det ska vara intressant, kul och bra på alla vis och det ska bli oerhört intressant att se vad det ger. Tydligen ska det vara en del workshops där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna