lördag 13 september 2008

Välkommen till min blogg, som jag har startat efter moget övervägande. Denna blogg kommer som ni ser i beskrivningen att handla om scouting på olika sätt. Från det nära, fina, på kårnivå till det stora, fina, på distrikts och förbundsnivå. Det finns som ni märker olika sätt att se på detta och det är det som jag kommer att skriva om. Det som jag, som nuvarande kårordförande i vår kår, gör och får vara med om, tankar, reflektioner,funderingar och kanske en beskrivning om vad jag pysslar med som kårordförande.
Detta är vad bloggen kommer att handla om.
Min förhoppning är att du som har kommit hit finner ett nöje i vad jag skriver och kanske kommenterar detta på ett eller annat sätt
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna