måndag 22 september 2008

Verksamhetsberättelse

Då var äntligen verksamhetsberättelsen klar inför årets kårstämma Efter en hel del pyssel med skrivandet så fick jag äntligen kläm på mellan vilka datum det skulle vara och när jag gjorde det så fick jag skriva om en del. Nu återstår det bara att begripa sig på ekonomin i kåren. Men Arne ställer upp och förklarar det på ett säkert och bra sätt. Detta med "brutet" år förstår jag mig inte riktigt på men det finns säkert någon finess med det också.
På torsdag är det kårstämma, tyvärr inte i vår lokal med anledning av skicket på den samme. Vi har fått låna ålgården och jag är övertygad om att det också kommer att fungera på bästa möjliga sätt - vi får väl "scoutinreda" så gott vi kan. Sedan ska jag bara ordna allt pappersjobb och kopiera dagordning och motioner så är allt klart sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna