tisdag 21 juni 2011

Mot WSJ :-)

Nu har den ordinarie scoutverksamheten gått på sommarlov och det har varit en härlig termin med mycket aktiviteter och roliga upplevelser, både på såväl kår som personligt plan.

Nu laddar jag för World Scout Jamboree i juli/augusti och jag har idag fått min befattning och mina arbetstider för WSJ:n. Känns som en utmaning att jobba natt :-) Det är inte min favorit sysselsättning men på ett sådant här evenemang så går allt bra.
Min befattning är arbetsledning för patrulledarna i scoutshopen, riktigt vad det innebär får jag se när jag kommer dit. Jag är iaf. laddad och ser fram mot detta med stor förväntan och spänning.

Malin och Sanna från kåren kommer också att åka med till WSJ och även dom jobba i scoutshopen med olika saker.
Detta kommer att bli kul som tusan och förhoppningsvis kommer jag kunna både blogga och twittra från "jambot"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna