lördag 10 september 2011

Ny start...

Efter en tids uppehåll på denna blogg så startar jag upp den igen. 
Anledningen till uppehållet var främst WSJ, det var så mycket att smälta och känna efter ett läger av denna dignitet. Kort sagt så var det absolut häftigaste jag har varit med om och även det absolut största. Många upplevelser både i det stora och det små, nya scoutvänner, nya reflektioner och en massa som är svårt att sätta ord på. Känslor som bara finns där och som man tänker tillbaka på, vissa med ett leende och vissa med en gnutta sorg, vissa med stolta känslor och vissa med en viss rörelse.
Jag känner att det är helt omöjligt, så här lång tid efteråt att skriva i hop en komplett blogg med allt som hände under dom 15 fantastiska dagarna. Vissa dagar hände det mycket och vissa dagar mindre men totalt sett så var det som sagt helt fantastiskt. 


Så nu ser jag framåt mot nya häftiga scoutupplevelser på alla möjliga sätt och det som står närmast på agendan är kårforum och sedan kårstämman. Dessutom en del pappersjobb som att skriva verksamhetsberättelsen klar och sedan även skriva i hop om våra 2 läger till våra bidragsgivare. Vad som sedan händer mer i höst är ev. deltagande i scoutforum och sedan även hålla i den "gamla" pilotkursen. Så min höst kommer inte att vara sysslolös på något sätt och vis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det hela handlar om

Scouting handlar inte om att elda utan om att brinna